Tjocktänder

Idag skulle vi ha åkt till Protiwas i Jönköping, men fick snabbt komma på andra tankar när Selma vips fick 39 graders feber i går. Febern har hållt i sig även idag, men jag hoppas innerligt att den ska gå över snarast. Bör bara vara pga tandsprickning (kindtänderna har kommit upp nu i helgen), men man vet ju aldrig. Vi stannar hemma och kurerar pluttan med Alvedon idag för säkerhets skull.

 

Igår var Selmas kompis Moa här på lite semmelfika. Hennes föräldrar följde också med. ;) Mycket trevligt som vanligt! I fredags träffade vi Wille och Jessie på stan för lite fyndning på slutspurten av Polarn o Pyrets rea, köpte en overall i stlk 92 till Selma som hon ska ha nästa vinter. En lila, jättefin! Hoppas att storleken blir bra, kan nog bli lite väl stort, men hellre lite stort än för litet, visst? :) Hon fick även ett par lila fordrade byxor. Efter fyndandet fikade vi på Espressohouse, mums...

Kort matrapport: Selma åt laxbiffar med sambal oelek i och risotto med vitt vin i och maaaassa parmesanost i lördags kväll. Jättegott tyckte hon! Fröken "jag-äter-bara-korvstroganoff-eller-spagetti-o-köttfärssås" chockade sina föräldrar rejält kan jag säga! Kul :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Eva

Ååååå kindtänderna e såååå jobbiga! Stackars pluttan med feber å allt. Kul & fynda, jag älskar P.o.P dunderbra kvalité! Roligt att hon äter annan mat, själv är jag bortskämd med barn som ätit allt från start...men jag känner till jag vill bara äta det JAG vill syndromet! Ganska vanligt tror jag, fast det ändrar sig nog med tiden. KRAM från mig!

2011-01-24 @ 17:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0