Smått och gott

Hittade några fina bilder i kameran som jag glömt lägga upp på bloggen! Här sitter Selma hos Cathrine och farfar Ruben. De var här på besök för några veckor sedan. Mycket bus blev det! ;)



Numera vill fröken helst äta själv. Hon är ganska duktig faktiskt! Hon har inte full koll på hur man bäst vrider på hand/sked för att få in maten i munnen än, men det mesta hamnar i munnen ändå! Bra att hon hunnit få till det hyfsat innan dagisstarten iaf. :)


Hon äter dessutom mycket bättre och mer om hon får försöka själv. Köpte haklappar med ärm och hela köret på IKEA igår så nu kan hon få äta även färgstarka och/eller rinnande maträtter själv. Hittills har hon mest fått kladda med sånt som lätt fastnar och hänger kvar på skeden som tex potatismos. :)

Imorrn ska jag äntligen gå till frissan och bli fin i håret, längtar! På fredag bär det sedan av mot Borås för en helg med min fina Frida. Selma och pappan stannar hemma och håller ställningarna. Det blir första helgen utan min bäbis sedan hon föddes... Har blandade känslor inför det, men jag vet ju att hon och pappa kommer ha det såååå mysigt och jag har verkligen längtat efter att få spendera lite kvalitetstid med Fridis. Shopping, fika och vin brukar stå på schemat när vi ses. Inte fy skam! :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Hon e ju heelt oslagbart vacker !!

2011-02-09 @ 16:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0