En sväng till Jönköping

Vi tog en sväng till familjen Protiwa i Jönköping i måndags där vi stannade till onsdagen. Maaaassa mys och bus och förstås KLADDKAKA. ;) Vi hann även med att fynda lite på Esprit Kids (varför finns inte den affären i Norrköping?) och att fika på Espressohouse. Så kul!

Nova, Hannah och Patricia.


Particia och jag


Hmmm, vad matar du mig med mamma? (Jättegod marshmallow chokladkaka...)


Selma och Hannah i Patricias knä innan avfärd hemåt igen.

Selmas feber höll i sig i fyra långa gnälliga dygn. Såg aldrig några röda prickar på magen sen så jag vet inte om det var tredagarsfeber, men alla får ju inte prickar. Hon hade jättejobbigt med tjocktänderna som höll på att komma upp samtidigt, men jag tvivlar ändå på att det var tänderna som gav henne så hög och så utdragen feber...

Nu ropar Selma på mig uppe i sin säng så jag får skriva mer senare.

Ha en fin dag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0