Ma-maaa

ÄNTLIGEN! Igår kom ett klockrent ma-maa. Innan har hon ibland kastat ur sig mamamamama lite då och då, men inte på ett sätt som kunnat förknippas med mig (förutom när hon var ledsen nån gång och det lät som att hon ropade på mig). Men igår så tittade hon på mig, sken upp och sa mamma. Jag dog av lycka och mammahjärtat smälte. Idag har hon sagt det flera gånger. :) Duktig tjej!



Idag har vi varit på öppna föskolan och busat lite. Selma hade jättekul och åt riktigt duktigt innan vi skulle gå hem. Hade med mig en halv burk (hon äter aldrig mer än så) och det klippte hon utan protest, tror hon skulle ha ätit mer om det funnits. Typiskt att jag inte hade med mig mer då såklart. Men hon fick en halv burk frukt till efterrätt så hon blev nog mätt ändå.

I söndags när Cim och Magnus var här och fikade och diskuterade födelsedagstårta (Cim har lovat att baka födelsedagstårta till Selma alla hennes födelsedagar, forever! Ha ha, underbart tycker jag) så övade sig Selma på tårtätning inför kalaset. Supermums tyckte hon! :)



Gudmorsbus


Imorrn är det dags att hoppa i plurret på simskolan igen! Gonatt.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin hon är!!!!!! Goaste av dom godaste

Kram Bonnie

2010-09-21 @ 21:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0