Nanna och Nova was here.

Idag har Patricia åkt hem till Jönköping igen, och dessvärre tog hon med sig söta döttrarna också. Hade gärna sniffat bäbis ett tag till. Härliga goa lilla Nanna (Hannah heter hon egentligen, men kallas för Nanna) luktar ju så gooott och är så himla glad! Tyvärr är hon dock som gladast lagom när lättväckta Selma precis somnat och när Nanna är glad så berättar hon det. Högt och tydligt! Ha ha, herregud vilken volym den lilla plutten låg inne med. Men vad gör man åt en glad bäbis? Absolut ingenting för det är alldeles underbart! :)

Lyckades att inte ta ett enda kort dessa tre dagar de var här. Hur är det möjligt? Tog dock lite bilder på Selma när vi var på lekplatsen idag. Nu börjar hon nog snart få ut lite av att leka på lekplatsen tror jag. Mammas stora tjej!


Ha ha, underbar min!


Man blir trött av att gunga. Lika bra att lägga sig ner lite.



 

Nu ska Fredrik åka till Stockholm på kurs. Han kommer inte hem förrän på fredag. Tur att jag lejt faster Anna som nattsällskap så jag slipper sova ensam. Tycker inte om att sova ensam... Visst, jag har ju hundarna och fina Selma, men York är ju döv och Delta är rädd för sin egen skugga. Inte världens bästa vakthundar... ha ha!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Patricia

Hihi!! Saknar redan :)

Spillde ut en hel j---a donalds latte i bilen så jag har städat bil hela kvällen... Såå sjuukt onödigt... Hade tänkt njuta järnet av den på vägen hem!

Nu har jag din blogg som app på phonen så nu ska jag läsa varje dag :)

Pussa Selma och York och Nasse eller jag menar Delta från mig o tjejerna

Puuusss

2010-10-06 @ 22:32:42
Postat av: Jeanette

Detsamma!

Attans... :( Hoppas du fick bort allt? De hälsar tillbaka. Nu ska jag sova. Gonatt! Puss

2010-10-06 @ 22:47:10
URL: http://jeanettesbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0