Frankfurt del II

Nu är vi hemma igen efter fem underbara dagar med bästa Ximena och Christian i Frankfurt. Vi har blivit bortskämda, ätit och druckit gott, shoppat och bara myst. Här kommer lite bilder.


Christian, pappan och Telmis.


Grrrr...


Mmmm, Wienerschnitzel ;)


Det fina värdparet.


Ximena och Selma på glass/crépe/våffel-restaurang.


Pappan och Selma (flörtandes med pojken vid bordet mitt emot) på samma restaurang.


Munnen full av nutella-banancrépe.


Ingen kommentar... ha ha.

Flygresorna gick ok, Selma hade dock lite mer energi än vi önskade vid just de tillfällena. Såklart! Men jag måste säga att hon var duktig ändå. Var rätt glada att vi inte satt på ett plan till/från New York denna gången dock... ha ha! Vårt flyg blev dessutom inställt så vi fick platser på nästa flyg, vilket lyfte när vårt skulle ha landat i princip. Typiskt! Kom hem efter 1 någon gång på natten.

Nu ska jag sova för imorgon ska vi på ettårskontroll hos läkaren på BVC och sen bär det av mot Halmstad för en långhelg, bara jag och Selma! Gonatt!

Där uppe flyger flygplanen konstaterar Selma på Frankfurts flygplats. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0