Nakenfisrymmare

När vi var i Halmstad utvecklade Selma en ny hobby, vilken går ut på att springa ifrån mamma när kläderna åkt av och pyjamasen ska på (eller tvärtom för den delen). Hon gillar att vara nakenfis den lilla skruttan. Mammas finaste...

På flykt!




Jakten slutade till sist i hundkorgen där Selmisen fångades in helt odramatiskt och pyjamasen åkte på. :)

Hon upptäckte även tjusningen med Ramlösa under besöket hos mormor och morfar. Eller ja, med flaskan iaf. Bubbelvatten får vänta ett tag tycker mamman. Denna flaska hämtade hon så duktigt alldeles själv i en av de staplade backarna som agerade grind för trappan.




Idag har vi varit hos Wille och Pixie och lekt. Selma hade superroligt och var så trött att hon somnade i bilen på vägen hem, under tiden jag matade henne med lunch och sedan innan hon ens hunnit få huvudet på kudden. Tänk va roligt med är med kompisar och nya leksaker!



När jag sedan skulle väcka henne efter hennes tupplur så hittade jag henne som vanligt i följande ställning. Har svårt att se hur det kan vara skönt att sova med stjärten i vädret på det viset, men vad vet jag? ;) KRAM!


Kommentarer
Postat av: famo

Vilken sötnos hon är

Pussar från oss

2010-11-30 @ 14:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0