Herreguuuuuuud...

...va längesen det är jag bloggade nu. Katastrof! Men det har varit mycket på sistone. Fredrik har jobbat i Stockholm tors-fre 18-19 nov och då sov gulliga Cim och Henca över här. Kan ju inte rasta hundarna på kvällen när hon sover om ingen är här hos Selma. Sen kom Majlinda och Oskar på fredagen och stannade till söndagen. När de åkte hem runt lunch på söndagen så packade jag in i bilen och jag, Selma, Delta och York åkte till Halmstad. Vi stannade tills i torsdags eftersom Fredrik var på kurs i Stockholm sön kväll till tors. Givetvis drog ett riktigt snöoväder in precis lagom till torsdagen så det var riktigt läskigt att köra hem, men vi tog det lugnt och försiktigt. Igår var jag på julfest med jobbet, åååh va trevligt det var! Vi dansade och drack vin och fortsatte sedan festen till Harrys. Längesedan jag dansade så mycket! ;)

Idag har vi julpyntat huset och nu är saffransbullarna på jäsning. Är så sugen på en färdig bulle nu så det bara vattnas i munnen. Den som väntar på nåt gott väntar oftast för länge... ;)

Här är en bild på Selma med kompisarna Ludde och Nova som hon busar med på öppna förskolan. Bilden togs dock precis innan det var dags att gå hem för dagen så de var bra trötta och griniga och ville inte alls le och vara glada på bilden. ;)

 

Gott med stol.



Nu är det dags att smeta mandelmassegegga på bulldegen. MUMS!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0