Bula

Aj aj aj, idag slog Selma huvudet i pinnen mellan stolsbenen på en av våra stolar. Hon grät helt hysteriskt (hon var redan trött, det var därför hon snubblade) och fick jordens jack i pannbenet som sedan blev en bula. Märket blev blålila men det gick inte hål. Stackars pluttan. Usch va jobbigt det är när de har ont. Men det gick över ganska fort ändå.

Hon har även simmat med pappa idag och åkt streamer i armringar helt själv. Då skrattade hon högt sa Fredrik. :) Annars har hon i ärlighetens namn varit ganska gnällig till och från ett tag nu. Trodde det hade med förkylningen att göra först, men har nog ångrat mig. Är nog bara en fas. Kanske fler tänder på G? Med Fredrik är hon för det mesta glad men när hon är med mig så kommer hon ofta fram och drar mig i benen och tjuter lite så att jag ska plocka upp henne. Så fort hon är hos mamma så är allt toppen. Unge... ;)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0