10.10

Idag vaknade jag kl 10.10. Som vanligt trodde jag att nåt måste ha hänt Selma eftersom jag inte hört henne så jag kastade mig hals över huvud in i hennes rum för att hitta henne sittandes i sin säng lekandes med sina nappar och mjukisdjur. Kärleken som blossar upp inom en vid dessa tillfällen är obeskrivlig. UNDERBARA FINA SELMA! Så himla snäll... Känner mig så oerhört tacksam för dessa nätter av fridfull sömn och känslan av att vara utvilad. Det behövs verkligen för att hålla hennes tempo under dagen sen! ;)

 

När vi vaknat blev det bråttom, skulle ju till öppna förskolan idag och jag brukar sikta på att vara där kl 10. Så det blev snabbt på med kläder, snabb ätning av välling och nerpackning av lunch i skötväskan, sen var det skjuts ut i en istäckt bil. 13 minusgrader var det dessutom, brrrr! Det var trevligt på öppna förskolan som vanligt och när vi kom hem fick Selma sova lite. Sen åkte vi till IKEA. Handlade bland annat en hylla till sovrummet och lite ramar till diverse foton och annat. Nu har sovrummet varit kalt och tråkigt länge nog! Nu ska det bli fint. :) Vi passade även på att äta middag där, 16 kronor för köttbullar, potatis och sås. Bra pris... ha ha!

Imorrn är det dags för Selma att simma igen. :)

Kram!


Kommentarer
Postat av: famo

Ett litet monsterbarn har blivit ett drömbarn...

Hon är så söt o go

kram Eva

2010-12-02 @ 18:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0