Skrikmetoden - en andra uppföljning

Sådär, nu har vi anammat denna metod i en vecka. Vilket faktastiskt resultat! Jag var en smula anti i början, men med facit i hand så var det väl värt varenda liten tår. Faktum är att hon bara var ledsen de två första kvällarna och då satt jag där hela tiden och strök henne över håret och höll henne i handen och sjöng för henne, så tårarna handlade mer om att det inte riktigt gick som Selma ville än att hon saknade något. Nu sover hon hela nätterna med 2 matpauser. Hon somnar i sin egen säng på två-tre minuter. Jag sover bättre, hon sover bättre, ja det är verkligen en win-win-situation! :) Jag är en mycket mer utvilad och glad mamma nu och jag har en mer utvilad och pigg semla.

Nu sover mitt lilla hjärta i vagnen utanför huset sedan 2,5 timme tillbaka. Så fort hon vaknar ska hon få lite lunch, sen ska hon badas och kammas inför dagens stora event. Fotografering! Hoppas vi kan få lite fina bilder och att hon är glad hos fotografen. Uppdaterar hur det gick vid nästa bloggning. Då kommer det lite bilder också, har varit dålig på att lägga över bilderna i kameran till datorn. Men jag ska bättra mig! Lovar :)

Kram sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0