Babysim

Idag premiärsimmade Selma på Tummelisa Babysim. 34 grader varmt i vattnet och en jätteglad Telmis som plaskade och log hela halvtimmen det begav sig. Idag mjukstartade vi med lite info och så, men imorrn är vi i vattnet hela halvtimmen. Omklädningsrummet var dock inte lika lattjo, PROPPFULLT med gastande bäbisar, bilbarnstolar, väskor, mammor osv. Skönt att vi var sista gruppen så att det inte var fullt lika trångt när vi var klara.

Efter simmet åkte jag och Selma med Elisabeth och Moa hem, på vägen stannade vi och köpte med oss lunch. Vi fortsatte dagen i premiärens tecken och slog till på sushi som jag av någon anledning aldrig provat tidigare. Helt ok måste jag säga! :)

Sedan på eftermiddagen kom Teresia och lilla Emma 3 månader och anslöt sig till sällskapet. Mycket trevligt att träffa dem och se lilltjejen som jag inte träffat tidigare. Riktig liten tjejliga blev det där på Moas filt på golvet. Passade jag på att ta kort? Givetvis inte :( Ska skärpa mig!!

Kram och gonatt!

Pyjamas-semlan (i Halmstad) som knatar runt i sin gåstol som hon fått av Jessica och Elias att ha hemma hos mormor och morfar.

Kommentarer
Postat av: Eva

så söt hon är - puss från farmor

2010-05-27 @ 19:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0