Vårpromenad

Nu var det längesen jag skrev, har tänkt blogga flera dagar nu men det har kommit något emellan hela tiden. I helgen var vi i Örebro hos Martin och Emma och på söndagen hälsade vi på Camilla och Daniel och lille Hugo i Kumla. Där åt även Selma sin första majskrok :) Så himla gulligt!! Camilla tog foto som jag ska kräva in senare.

Vi fortsätter ihärdigt med napp- och flaskträningen. Idag är det mild havrevälling från 5 mån som finns i flaskan och vi har provat två olika nappar de senaste 10 minuterna. Går som det brukar - dvs inte så bra... :) Men hon vill ha den i munnen och tuggar på napparna osv så det är ju bra iaf. Vi provar imorrn igen!

Idag har vi varit på promenad för första gången på LÄNGE. Solen sken så härligt så jag kunde inte sitta inne. Selma sov gott hela vägen och skumpade till höger och vänster när jag kämpade med vagnen i modden. Bra work out där!

Här är lite mysbilder från idag.




Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0