Snacks

Idag har vi varit hos Selmas kusin Elin och fikat lite. Det var himla mysigt :) Sen åkte vi och shoppa pipmugg och majskrokar till Selma så att hon kan äta lite snacks när mamma och pappa äter middag så att de kan få göra det i fred... En fin tanke i teorin åtminstone, ha ha! Hur artade det sig då i praktiken? Det gick hyfsat måste jag säga! Men nu blev mamma upptagen med att fota istället så det blev ingen stillsam middag ändå ;)

Titta, jag kan själv! Vatten i rosa pipmugg. Hon tuggade mest på pipen, men jag tror kanske att hon fick i sig någon ml vatten trots allt :)


Majskrok säger ni... hmmm...


Ok, jag provar väl då.


Ja, ni får avgöra av minen vad hon tyckte om dem! ha ha! Skämt åsido så tyckte hon att de var helt ok faktiskt. Lite torra och klistriga kanske, men roliga att stoppa i munnen och sedan slänga på golvet. Delta och York var inte helt missnöjda med detta förfarande och strök som två gamar runt Selmas stol. Gott med majskrok säger de och välkomnar för första gången Selma till familjen med öppna armar :)

Ikväll var det dessutom melodifestivalfinal. Anna Bergendahl vann med This is my life. Det var ju lite tråkigt måste jag säga, fin låt förvisso men den är bra tjatig tycker jag. Jag hejade på Salem al Fakir.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Eva

Snart kan hon äta lamm och kanin

puss o kram

2010-03-15 @ 11:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0