Blöjsemlan

Idag tog jag en välförtjänt sovmorgon. Underbart! Fredrik gick upp med Selma kl 7.15 efter att jag legat vaken med henne sedan kl 6 och matat henne och myst. Hon sover ganska dåligt sedan ca en månad tillbaka så ibland är det ren tortyr att gå upp på morgonen när Selma tycker att hon sovit klart. Då kan klockan, om jag har riktig otur, vara runt 6 och jag kan ha varit uppe allt mellan 3-5 ggr på natten (gånger två då eftersom jag går upp och tar över henne i vår säng för att mata och sedan lägger tillbaka henne när hon ätit och somnat om). På så sätt är det skönt med helg och toppen att jag har en man som inte har så ont av att gå upp i ottan! :)

I morse låg blöj-Selmisen och ålade runt så fint i sängen så jag var tvungen att föreviga stunden. Hon är så fiiin mammas lilla hjärta.



Sen var vi ute och åkte bil en sväng på förmiddagen och hälsade på tant Tina och farbror macke (och söta Alice och Albin förstås). Pappa hade satt mössan lite på sned, men vad gör väl det ;)


När gnällsemlan sedan blev trött vaggade Tina henne till sömns. Mys...


Imorrn ska vi på huvudgavelsjakt till nya sängen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0