Öronfästing :S

I fredags fick vi besök av familjen Lennestedt. Mysigt som vanligt. ;) Vi grillade och åt Cims mumsiga brownie till efterrätt. I vanlig ordning blev det massa kaka över så den har vi ätit på i tre dagar nu... ha ha. GOTT!

Magnus, Henric och Selma.


I lördags var vi på IKEA och handlade matta och gardiner till gästrummet i källaren, ååååh va mysigt och fint det är nu. Handlade även barnspärr till lådor och skåp, lite krukor och växter osv. Sen stannade vi på lite kaffe hos Lennestedts och kollade på bröllopet en stund. Åh va fint det var när Victoria fick sin prins Daniel. Är nog en smula royalist. ;)

Sen igår åkte vi ner en sväng till Kärnhult för lite fika och mys. Hundarna sprang runt och var överförtjusta och Selma satt och lekte i en liten vadderad lekage som Fredriks mormor gjorde till honom när han var bäbis. Perfekt!




Vi var ute och gick en sväng i solskenet också.


Besöket på landet avslutades dock med att jag upptäckte en fästing som kom krypande ut ur Selmas öra!? Jag darrade när jag ytterst målinriktat fick tag på det äckliga fasansfulla förpestade lilla krypet med pefingernageln och kunde "gröpa" ut den ur hennes lilla öra. TÄNK OM DEN SATT SIG INNE I HENNES ÖRA?Fyyy va vidrigt och otäckt. Usch, kan inte ens tänka tanken. Tack gode Gud att jag fick syn på den och fick tag på den helt enkelt.

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0