Sommaren är här!

Oj, nu var det alldeles för länge sedan jag bloggade. Allt rullar på och sommaren är äntligen här! Selma sover jättebra nu och äter för det mesta inte alls på nätterna längre. Oftast så vaknar hon vid 6-7 och då får hon mat, men sen vill hon inte sova mer (dessvärre... ZZzzzz).

Förra helgen var jag på möhippa för Camilla i Örebro och åkte upp för att sova hos Martin och Emma redan på fredag kväll. Selma sov själv med pappa och det gick jättebra. Hon fick välling på morgonen och åt det så snällt. När jag sedan sprang runt på diverse aktiviteter hela dagen och kvällen (samt halva natten) så var pappa och Selma på kusin Livs dop i Valdemarsvik, innan de åkte upp till Örebro de också. Så på natten när jag kom tillbaka till Martin och Emma så låg min fina familj där och sov. Gud va bra man har det. Fin familj, fina vänner, fint väder... :)

I tisdags var jag och Selma, tillsammans med Elisabeth och Moa, hos Teresia och lilla Emma i Linköping. Jättetrevligt, även om alla tre små damer visade lite av sin tjuriga sida ;) God kaka och gott sällskap iaf!

I går köpte vi en ny bilbarnstol till Selma. En Maxi Cosi Mobi som går att tilta så att hon han sitta upprätt och leka och ligga i lite mer bakåtlutad ställning när hon ska sova så att hon inte "tappar" huvudet framåt. Tror det blir kanon, men hon ser jättepluttig ut i den än så länge. Ska ta en bild och uppdatera i helgen!

Nu ska jag ut och promenera med Selma och hundarna i det fina vädret.
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0