En härlig helg

I helgen har vi haft besök av Martin och Emma från Örebro. Vi har ätit en massa gott, fikat, gått på stan och Selma har sällskapat pappa och Martin på en uteservering där grabbarna tog en varsin öl i solen medan Selma drack vatten ur glas med sugrör. Jätteroligt tyckte Selma och slurpade allt vad hon hade! :) Under tiden Selma, Martin och Fredrik förfriskade sig så shoppade jag och Emma lite. Supertrevligt!

Här sitter vi på Wayne's uteservering och dricker latte och äter kladdkaka.


Idag har vi undersökt kakelutbudet på Bauhaus inför uppdatering av kakel i köket. Hittade inte ett skvatt! So the search goes on. Dagen till ära hade Selma tofs för första gången, så jäkla söt så att jag dööööööör.


Just nu sitter hon under vardagsrumsbordet och leker. Solen skiner utanför och livet är allmänt underbart. Har inte ens söndagsångest! :) Ska äta lite ungsfärskt bröd och dricka ett glas rosé med min fina man nu. Kram!

Kommentarer
Postat av: Patricia

SÖÖÖÖÖÖÖT!!!

2010-06-06 @ 18:48:11
Postat av: Ida

haha, jag tycker nog det roligaste är att det på första bilden sitter en snubbe med hells angels-emblem på ryggen. tufft :)

2010-06-07 @ 14:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0