Plask plask

Min dotter har skaffat sig en hobby. "Kul!" tänker ni. Ja, hobbys är för det mesta kul, men denna roar bara en enda liten person och det är Selma. Sedan hon lärt sig krypa har jag märkt vilken liten terrorist jag satt till världen. Jag låter bilderna tala för sig själv:




Kort efter att sista bilden togs urartade givetvis leken och Selma har inte längre samma kläder på sig, av diverse olika skäl ;) Hon hade ut drygt hälften av vattnet (de rymmer mer än 2 l de där skålarna) och lyckades sedan sittandes vurpa och kasta sig på rygg mitt i den värsta pölen så hon blev helt dyngsur i hår och på kläder. Istället för att börja snyfta och darra underläpp som hon oftast gör när hon ramlar, så fliande hon upp sig allt vad hon orkade och plaskade vidare med ovansidorna av händerna i pölen på golvet. Hur kan man vara arg då? Omöjligt. Ungeeeeee! ;)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0