Shopping och benmärg.

Idag har jag shoppat en jättefin klänning att ha på mig på dopet. Den var dessutom på rea för halva priset så det var dubbel lycka kan man säga. :) Nu ska jag bara hitta nåt att ha på mig på armarna, något bolero- eller kavajaktigt har jag tänkt. Måste gå igenom skogarderoben och kolla vad som kan tänkas passa till också. Fötterna har ju blivit ca en halv storlek större sedan jag var gravid så vi får väl se vad jag får på mig...

Idag har Fredrik varit på hematologen och lämnat ytterligare ett benmärgsprov också. Nu hoppas vi att de kan få ordning på hans vita blodkroppar som är på semester och inte där de ska vara, dvs i hans blod. Dock så har värdena varit hyfsat stabila på sistone sa dr Ronald så det är ju bra iallafall!

Selma har börjat tycka om att sitta i knät nu. Hon blir stadigare och stadigare i ryggen och nu kan hon sitta upprätt i knät utan att luta sig mot ens mage om man håller i hennes händer eller i hennes ben så att hon inte välter. Mammas stora starka tjej!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Petra

Vilka goa lår hon har fått ;-)

2010-01-04 @ 21:11:34
Postat av: Ilsa

Bild på klänningen? :p

2010-01-05 @ 00:42:28
URL: http://www.ilsa.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0