Mjölkstockning

Usch och fy, i tisdags fick jag mjölkstockning i vänster tutte. Det började med att Selma vaknade två ggr natten till tis och ville äta. Trött och borta som jag var så förstod jag inte att det inte kom någon mat när hon tuttade, utan jag tänkte bara att hon somnade ifrån maten helt enkelt. Egentligen var hon ju jättehungrig... På morgonen kändes det som om bröstet skulle sprängas och då märkte jag att det inte kom nåt när hon försökte äta på den sidan. Provade att pumpa lite men det var tvärstopp och varken värmekudde eller massage verkade hjälpa. Höll på hela förmiddagen utan framgång. När jag sedan på eftermiddagen ställde mig i en varm dusch och masserade stenhårt på den stackars jätteömma tutten så släppte det. Då fick hon maaaaassa mat. Trerätters :) ha ha!



I går kom Selmas kusiner Elis och Maiken och hälsade på. Vi fikade lite och fick veta exakt hur kul det kan vara att gömma sig på en toalett och springa runt, runt, runt en köks-ö. Svaret är: jättekul! Ha ha, härligt... :)

På kvällen designade jag sedan ett eget skal på nätet till min nya mobil htc Tattoo som nu kommer skickas från Hong Kong till mig. Det blev ett rosa skal med vita blommor och stjälkar/blad och bilden här ovan på baksidan. Vill att det ska komma NU! Kan inte vänta. Kommer ju bli så fint!! Lägger upp bild sen när det kommit.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0