Flint

Jag tror jag håller på att bli flintskallig. Herreguuuuuud va jag tappar hår! Innan jag hoppar i duschen så borstar jag håret och rensar borsten och får en näve hår i handen. Sen tvättar jag håret och samlar upp en halv näve hår när jag schamponerar. När jag sedan borstar håret när det är blött och drar handen genom håret så får jag ytterligare en näve hår i handen och en massa hår i borsten. Det kan ju omöjligt växa ut ens en hundradel så mycket hår som jag tappar, så detta bådar inte gott... Jag var dock lite halvt förberedd på detta efter varningar från nära och kära, men detta känns ändå en smula extremt måste jag säga. Jag vill inte bli flint, jag är bara 29!!! Ha ha. :)

Igår var jag en sväng på Ingelsta med underbara Tina och shoppade en kavaj till min dopoutfit, samt en vit body till semlan att ha under dopklänningen. Sen blev det visst en jättesöt body från Lindex oxå. Älskar deras kläder med Bamsetryck, själv prenumererade jag på Bamse i massa år och tycker det är en supermysig serie med fina karaktärer. Här är en bild på bodyn:



Hittade även världens sötaste klänning till Selma som hon ska ha på dopkalaset. En rosa såklart ;) Men den får ni se på dopet först! Den fanns inte i rätt storlek på ingelsta så jag ska åka till Hageby och köpa den i eftermiddag. Den ligger undanlagd där och väntar på mig. Lika bra att köpa stlk 68 nu eftersom 62 förmodligen bara passar några veckor till.

Idag jobbar Fredrik hemma. Så himla underbart med lite sällskap fast han sitter vid sin dator och är helt inne i sina pärmar. Blir glad av att ha honom här hos mig.

KRAM PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Ilsa

Vadå är det onormalt att tappa så mycket hår menar du? Det gör jag varje dag och ändå sitter en hel massa kvar. :)

2010-01-14 @ 13:24:33
URL: http://www.ilsa.biz
Postat av: Anna.

welcome to my world, ang håret.

2010-01-14 @ 17:54:52
URL: http://februuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0