Ensam

I torsdags och fredags jobbade Fredrik i Stockholm så jag och Selma hade FF (Fredrikfritt). Tycker att det är en smula otrevligt att sova själv, men jag fixade det. Tröstade mig med att det förmodligen inte är så många busar ute om nätterna när det är upp emot 20 minus ute... ha ha!

På lördag morgon åkte vi sedan till Martin och Emma i Örebro där det var 26 minusgrader! Vi åkte och fikade allihopa på Marieberg och sedan åt vi god mat och spelade spel på kvällen. Supertrevligt :) Helgen avslutades på söndagen med Pizza Hut... mmmmm, jag älskar Pizza Hut!

Idag jobbar Fredrik i Stockholm igen och kommer först vid kl 20 ikväll. Jag känner mig ensammast i världen idag om jag ska vara ärlig... Antar att man inte kan vara på topp jämnt. Tur att jag har min fina Selma åtminstone. Hon är mitt allt. Idag har hon dessutom på sig ljusrosa leggings med spets längst ner och det är så gulligt så jag dör på de där goa knubbiga små benen.

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0