Halmstad

Igår kväll anlände vi till Halmstad efter värsta mardrömsfärden i snöstorm med snörök där vi knappt såg vägen bitvis. När vi började närma oss Värnamo var det som att köra in i en vägg av snöoväder och jag satt i baksätet med Selma och svettades och var bra nära att börja gråta... ha ha. Jag är lite nervöst lagd i vissa lägen. Jag brås på min fina far :) Men vi kom fram till slut och Selma sov i princip hela vägen. Hon var vaken de sista två milen och när vi var två minuter från mormor och morfars hus så började det bli liiite gnälligt. Då hade hon inte ätit på 4,5 timme så hon var hungrig. Efter lite tutte och gröt var hon en pigg och charmig semla igen. Ända till kl 00.30... ha ha. Men det var väntat eftersom hon sov mellan 16.30 och 20.15.

Idag har vi varit på Eurostop och fikat på Espresso House. Ikväll ska vi till Jessica och Elias och fika och visa upp vårt lilla underverk. Ska bli kul!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: jimmy

så fiiiiina ni äääääääääärrrr!!

2010-02-19 @ 19:15:41
Postat av: Jenny

Det är en mycket vacker och sockersöt dotter ni skapat hi hi =0) Fick din blogg-adress av storasyster Jessica. Så söta ni är =0)Hoppas ni mår bra! Kram Jenny P.

2010-02-22 @ 10:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0