Årets reva

Igår skulle vi göra ett pass åt Selma. Det började med att hon sov 12 timmar med en enda matpaus och kl 8.30 när klockan ringde så vaknade jag och hörde att hon låg och jollrade så fint i sin säng. Jag reste mig upp för att plocka över henne i min säng och pussa henne från topp till tå när mitt leende stelnade till... UNGE! Hon hade rivit sig järnet över halva kinden precis lagom till sitt passfoto som hon ska dras med i fem år. Toppen! ha ha... Nåväl, jag täckte revan efter bästa förmåga hos polisen med lite concealer och torkade sedan bort det fort som attan så fort vi tagit bilden. Är säkert inte bra att ha sånt i ansiktet när man är 4,5 mån. Men det är bra grejer iaf - Make Up Store ;) Tror inte det är någon större skada skedd och passfotot blev dögulligt.

Nu väntar jag på att Fredrik ska komma hem med nya bilen som han hämtat i Göteborg idag. Då ska vi laga färsk lax i ugn med pressad potatis och romsås. Sen blir det en fredagssemla till efterrätt ;)

Fredagsmys på er!


Kommentarer
Postat av: Ilsa

Sen när hon blir tonåring kommmer hon minnas sin bäbistid då naglarna växte i raketfart med avund ;)

2010-02-12 @ 18:23:06
URL: http://www.fotoblogg.biz
Postat av: Bonnie

Åhh vad fiiin hon e, vilka ögon då!!!! Söööööt

2010-02-13 @ 07:44:45
Postat av: Camilla

Hej gumman, sååååå stor hon blivit. hahha gud vad jag skrattade när jag läste om revan, det är bara du som kommer på att täcka över den :)Vad kul att ni bokat resa till NY, inte alls avis :( Det kommer att gå toppen att flyga. När kommer ni och hälsar på oss? Saknar dig gumman, pussa underverket från mig.. PUSS & KRAM, våndas fortfarande att vi inte kunde närvara vid dopet :(

2010-02-13 @ 11:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0