Grötmys

I torsdags var det grötmys på öppna förskolan. Det var mammor, pappor och barn överallt och vi hade så himla mysigt! Gott med gröt och skinksmörgås och mycket trevligt sällskap. Fredrik var med på öppna förskolan för första gången och hade snart barn klättrande på sig. Tror han ser fram emot att gå där med Selma när han ska vara ledig i februari och mars. :)

Igår kom faster Anna hit och lekte med Selma och höll pappan sällskap när jag var ute och drack vin och dansade disco med jobbarkompisarna. Hade mycket trevligt! Även om det blev en smula senare än tänkt... Tur att jag har världens bästa man som lät mig sova bort hela förmiddagen idag, det var otroligt skönt!

 

När Selma sovit middag idag åkte vi till Linköping för att träffa Milad, en kund och numera även vän till Fredrik. Vi dreglade över alla fina smycken i affären (NicoBella Juveler) och köpte en finfin julklapp/bröllopsdagspresent till mig. Ni får veta vad efter jul. ;) Efter besöket i affären åkte vi hem till Milad, hans fru Cheryl och deras söta barn Nicholas och Isabelle. Där åt och drack vi sedan gott tills en bra bit efter Selmas läggdags, vilket inte var den lilla fröken emot då hon lekte och studsade allt vad hon hade. Eftersom vi inte tagit med någon pyjamas (trodde inte vi skulle stanna så länge) så fick vi improvisera lite med nattoutfit innan vi skulle åka hem eftersom vi visste att det skulle vara omöjligt att hålla henne vaken den dryga halvtimmen i bilen. Så nu sover hon sött i sin säng iförd linnebody och leggings. Tur att vi hade med en flaska och välling iaf så hon kunde få lite välling i bilen på vägen hem.

Nu ska jag sova, har fortfarande en del sömn från inatt att ta igen!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0