GOD JUL!

Nu har det firats jul för andra gången i Selmas liv. Hon var en söt liten tomtenissa och lät luvan sitta på så snällt hela dagen. :)


Under granen fanns det en rosa Barbapapa-sackosäck, en Skrållandocka, duplo, en stor mjuk My Little Pony som pratar, en barnstol till Skrållan, en dvdfilm, stapelbägare, lite kläder m.m. Fina klappar tyckte Selma, men mammans ansiktstvätt och bodylotion var allt snäppet roligare. ;) Det mesta i min julklappshög är vältuggat nu.



Själv fick jag en jättefin ring av Fredrik, en svart diamant på 2,72 karat i vitt guld som jag designat (eller valt ringtyp och fattning) själv :), och av syster, mamma och pappa fick jag Clinique ansiktsskrubb, Chanel Mademoiselle bodylotion, tjocka svarta mönsterstickade strumpbyxor, stekpanna, mer ansiktsvård från Clinique och lite fler varma strumpbyxor.
 

Imorrn bär det av hemåt igen. Hoppas att det inte ska snöa mer innan dess... Fler bilder från julhelgen kommer när jag kan lägga in fotona som finns i vår kamera i datorn. Glömde som vanligt sladden. Men mamma har tagit lite bilder så det blev ju två stycken iaf! :)

KRAM!

(Jag och Selma julafton 2009. Det händer en del på ett år...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0