Semesterupdate part III

Oj, nu har jag halkat efter igen, men jag skyller på semestern. :) Efter en hektisk målarhelg i Örebro åkte vi hem och skrubbade bäbis och strumpor rena från falu rödfärg. Sen bar det av mot Halmstad, där vi fortfarande befinner oss. Här har vi hunnit med massor av skojiga saker! Jag berättar i bilder:

Vi har fikat på favorit-sommar-fika-stället Espresso House i Drottning Kristina Passagen:
  

Har lunchat med Bonnie, fikat med Susanne, grillat med familjen Johansson i Trönninge, haft vinkväll med Emilie och söta Erin (Erin drack dock inget vin... ha ha). Här sitter Selma i Erins knä:
 

Igår så var Emil och Malin här och hälsade på med tvillingarna Sam och Hugo. De bor i Malmö och åkte upp över dagen för att umgås lite - mycket trevligt! Full fart var det:


På kvällen kom sedan Susanne och nya sambon Jonas på en liten minikräftskiva. Vi åt mängder med kräftor och rökta räkor. Färska rökta räkor är verkligen obeskrivligt gott. Åt så att jag storknade. MUMS!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0