New York - here we come!

Idag åker vi upp till SAS Radisson på Arlanda för att mjukstarta vår New York-resa med en hotellnatt följt av en gigantisk frukostbuffé. Att frossa är lite vår grej när vi är ute och reser... ha ha! Hotellet i New York serverar inte frukost så vi passar på att avnjuta en riktigt härlig svensk frukost med extra allt innan vi åker! ;) I New York satsar vi på att vräka i oss omåttligt mycket pannkakor på olika diners till frukost istället! Vi har även ett litet pentry på rummet, så om Fredrik får som han vill så kanske det blir lite färgglada sockerflingor till frukost nån dag också... ha ha.

Selma i sin nyinköpta jacka och tossar som hon ska ha på resan.


Tror jag har packat det mesta nu. Har dock precis plockat ur ett par skor (!?) och en tröj/kavaj. Jag är faktiskt lite chockad själv måste jag säga! Det brukar annars sluta med att jag stoppar ner "bara" det och "bara" det också i sista stund. Men nu är jag fast besluten att köpa lite nya kläder over there så det blir ju bara att släpa kläderna fram och tillbaka om man har med sig för mycket. Tror jag har 2 tröjor, 1 kofta, några linnen, 2 längre plagg att ha till leggings, 2 byxor, 2 leggings och 2 par skor med mig. För en resa på 10 dar! Jag är stolt :) Selma har utan tvekan mest packning som vanligt! Men halva hennes väska upptas av ett paket blöjor så det kommer finnas gott om plats i hennes väska för nyinköpta varor på hemvägen också. ;)

Jag har sån otrolig resfeber nu!!! Selma ser dock ut att ta det hela med ro. Hon ser ut såhär just nu:


Hoppas kunna uppdatera bloggen på något sätt när vi är där, I'll try my best!

Massa kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0