New Yorkbilder!

Igår kom vi hem från New York. Planet blev försenat i 2,5 timmar pga att en besättningsman blivit sjuk och sen fick vi flyga en dryg timmas omväg över Irland pga vulkanutbrottet på Island, men det gjorde inte så mycket eftersom vi ändå sov mest på planet. Selma sov i princip hela resan, men till skillnad från ditvägen så dög nu inte den lilla säng som satt på väggen, utan hon ville bara sova på mig. Fick hyfsat ont lite överallt, men det gick bra. ;)

Väl hemma var både jag och Fredrik obeskrivligt trötta, medan Selma hade aaaalldeles för mkt energi. Vi fick helt enkelt sova i omgångar för att försöka ta igen oss lite. Kl 00.20 inatt tyckte sedan Selma att nu var det morgon. Hon fick ligga bredvid mig och leka lite i en dryg timme, sen somnade hon som tur var om igen och sov till 10.30 imorse! :)

Nu ska jag lägga in de bilder jag inte kunde ladda upp i NY så ni får se lite vad vi gjort! Kram

Selma provsover nya vagnen, vilket fantastiskt köp!


Pizzastrut, dögott (och sjukt flottigt! ha ha).


Lite av semlans shopping.


Min fiiiiina väska.



Pannkakorna på Clinton Street Baking Company.


Pappa och Selma köar för att komma in på Abercrombie and Fitch.


Frulle på dinern vid hotellet.


Ett blommande vackert New York.


Selma äter lunch i China Town.


Semlans nya skor!



Mer bilder kommer framöver!

Kommentarer
Postat av: Erla Björg

Så himla kul att läsa ditt blog :) Ha en underbar helg.

2010-04-16 @ 17:43:32
Postat av: zarah

jag älskar dem rosa conversen ^_^

2010-04-17 @ 01:43:16
URL: http://sothisislife.bloggplatsen.se/
Postat av: Jennie Göransson

Vilken tur att ni kom hem som ni skulle! Bilderna är helt underbara, ni ser ut att ha haft det underbart! Selma kommer att bli så fin!!! Vi ses snart hoppas jag:) Kram

2010-04-17 @ 21:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0