Födelsedag

Idag är det dagen D. Dagen då jag går över från ungdomens twenty-something till TRETTIO! Oh my God! ;) Nädå, skämt åsido så känns det faktiskt inte alls så illa måste jag säga. Jag känner mig lite vuxnare bara. Jag har allt i mitt liv som jag kan önska vid 30, en underbar dotter, en fantastisk man, ett hus, bilar, hundar, jobb, underbara vänner och familj, ja... you name it. Dessutom så åker vi ju till New York på tisdag! Så jag känner inte riktigt att det finns någon anledning att ha någon 30-årskris! :)

Vi har haft ett mysigt litet kalas här i eftermiddag och Cim hade gjort fantastiskt goda smörgåstårtor och en fin rosa tårta till mig. Tyvärr fick jag hjärnsläpp och glömde ta kort på tårtan, men smörgåstårtan förevigades iallafall!


Selma har varit duktig och snäll hela dagen (efter att ha varit en monsterbäbis och hållt oss vakna större delen av natten!), här sitter hon hos morfar.




Jag fick fina blommor, vas, armband, lotter, dushcreme som luktar choklad (!), klänning, dollar $$$, blomstercheckar (av jobbet), mm... :) Känner mig bortskämd och väldigt lyckligt lottad att ha så fina människor i min omgivning. Tack!

Selma avslutar mammas födelsedag med att stå helt själv för första gången!


Måste även lägga in lite fina vårbilder på mina underbara djur. Tidigare idag hjälpte York husse att dammsuga bilen. Mattes fina gamle man! Kan inte fatta att han fyller 10 år om tre månader!


Sen var djuren, Selma och pappa ute på promenad i det underbara vårvädret och Delta passade på att mysa lite i gräset. Nu har Delta följt med farmor hem till landet för att vara där medan vi är i New York. Jättetomt utan min randiga fina vovve!


Nu sover alla så jag ska passa på att försöka få lite sömn jag också.
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Fridis

Låter som om du har haft en alldeles underbar födelsedag, Bästa J. Inte mycket att sakna där! Stort grattis än en gång och njut av den fina påskhelgen tillsammans med familjen nu. Hälsa alla! Puss och kram från Kungshamn.

2010-04-04 @ 08:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0