Ond morgon.

Ja, god är den iallafall INTE! Är omänskligt trött och har så ont i benen (?) så det är inte sant. Ligger jag på vänstersidan så får jag ont i båda låren men det gör inte så ont i magen eftersom den ligger med ryggen på madrassen då. Ligger jag på högersidan så är det obekvämare i magen eftersom bäbisen blir mer "ihopknycklad" då, men då har jag iaf bara ont på ovansidan av vänsterlåret... Sen har vi händerna, hur kan man få så ont i händer och fingrar??? Kan inte knyta näven pga all vätska i fingrarna och om jag somnar med handen det minsta böjd i nån riktning så känns det som om handleden ska gå av när jag vaknar för att vända mig nästa gång (typ 10 min senare). Som om detta inte vore nog så tvingar vätskan min högra tumme ur led varje natt och det är INTE någon behaglig känsla att trycka tillbaka den! Bara så ni vet ;) När jag måste gå upp på toa på natten (vilket är minst en, men oftast två ggr) så gör det superont att sätta ner de vätskefyllda bollarna till fötter i golvet och det tar några steg innan man kan sluta gå som ett mongo.

MEN

Det är såklart värt varenda pina när det lilla knytet äntligen kommit ut sen!!! :) Bristen på sömn i natt kan även ha lite att göra med min sjuka dröm om att jag och Fredrik kommit ifrån varandra och en ond man gömde all flaskpost Fredrik skickade till mig för att vi skulle återförenas... ha ha ha ha!! 

Idag ska jag packa väskan tänkte jag, kan ju va bra med tanke på att bäbisen är beställd till I MORGON! Den måste komma då. MÅSTE MÅSTE MÅSTE!!! :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ilsa

Jag säger bara: KUDDE MELLAN BENEN PÅ NATTEN OCH POTTA UNDER SÄNGEN! :)



Håller tummarna för att du "ploppar" imorgon, kram o puss

2009-09-23 @ 14:15:48
URL: http://www.ilsa.biz
Postat av: ANNA

Läste din sida för första gången idag ,kunde inte låta bli att le !! Vet du det GÅR ÖVER !! Lite typ, vill man bli fin får man lida pin:)Och det konstiga är att man gör om det ! Jag gjorde det 3GGR. Lycka till ha det bra hälsa Fredrik.. Anna, Susannes mamma

2009-09-23 @ 17:15:38
Postat av: ANNA

Läste för första gången idag;kunde inte låta bli att le, DET GÅR ÖVER!!! Tro mej , snart vill man göra om det hur tokigt det än låter !! Lite som det sägs "Vill man bli fin får man lida pin " :) Lycka till och hälsa Fredrik / Anna, Susannes mamma

2009-09-23 @ 17:26:37
Postat av: Mahtab

Hej gumman hoppas du får sova gott inatt, ett par timmar i alla fall tills du väcks av din plopp-alarm;)

Allah akhbar så spännande! Kramis

2009-09-23 @ 20:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0