I väntans tider...

Välkomna till mitt premiärinlägg i min alldeles nya fina blogg som Anna (februuari.blogg.se) gjort åt mig!!
Nu är det inte många dagar kvar tills vi blir 3 i familjen Thorell :) Ok, de som gjort detta förr hävdar att det kan ta några extra veckor när det är ens första bäbis, men MIN bäbis ska minsann komma på utsatt tid har jag bestämt!! ;) Torsdag den 24 september är den beställd till.

Vagn och spjälsäng är bäddade (bilder kommer givetvis) och nappar och nappflaska är kokade. Mamma är redo!! Fredrik tjatar om att jag ska "släppa ut" den nu och sluta hålla på den. Som om det är så hiiiimla roligt att vagga runt med 22 extra kilon och X antal liter vätska i fötter, anklar och händer!! Och sova? Hur är det nu det känns igen? Det var nämligen ett tag sen... Inte för att det kanske kommer bli så himla mkt mer av den varan sen när den lille/lilla väl kommit, men ändå ;)

Här ska jag efter bästa förmåga uppdatera er om mina upplevelser, först i samband med att bäbis kommer till världen, och sedan som mammaledig. Det kan bli spännande eftersom mina erfarenheter av barn är näst intill icke-befintliga... ha ha!!

Kram på er sålänge!

Kommentarer
Postat av: Erla Björg

Hej gumman, det ska bli så kul att se bilder och höra hur det går för sig när ni blir tre i Thorell familjen.... luv u a lot... kramisar Erla

2009-09-21 @ 10:38:05
Postat av: Bonnie

Riktigt kul att du har bloggen :-) Så man hänger med er i svängarna :-D Sååå spännande det e.

Puss o kram på er alla tre <3

2009-09-21 @ 11:36:15
Postat av: Jenny

Ska bli sååå kul att följa det lilla miraklet när han/hon väl tittar ut :)

Väntar med spänning! Puss & kram

2009-09-21 @ 11:42:50
Postat av: Mahtab

Hej gumman, helt galet jag gick in på hotmail för att skriva till dig att du borde haffa en blogg nu när det händer så mycket spännade så såg detta!!! KUL:) Lägger till dig på mina favoriter direkt:) Stor kram

2009-09-21 @ 13:09:42
Postat av: stine

vilken fin mage du har :) kram stine

2009-09-21 @ 13:47:12
Postat av: Oscar

Sjukt grym bild! :)

2009-09-21 @ 14:10:10
URL: http://www.kyss47.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0