Världens snällaste bäbis?

Jag tror att jag kan ha fått världens snällaste bäbis. Hon är glad nästan hela tiden, och när hon inte är glad så sover hon. Skrika ägnar hos sig åt MAX fem sekunder om dagen (än sålänge... ha ha). Det är så underbart att bara sitta och titta på henne när hon flaxar med ben och armar och gör 200 olika miner. Pussmunnen är min personliga favorit, den är ju sååååå söt!!

Hon sover i princip hela nätterna, är vaken 3-4 ggr för att äta och vill ha ny blöja ca 2 ggr, sen somnar hon om utan att bråka. Eller ok, om hon inte får sova nära så blir hon lite grinig, men så länge hon får vara nära så är hon nöjd. Det är så obeskrivligt mysigt så man blir helt salig. Det är nästan omöjligt att föreställa sig hur livet var innan hon kom redan nu.

Idag har vi varit på promenad i det härliga höstvädret och Selma har myst i sin nya pyjamas som mamma köpte igår hela dagen. Pyjamas måste vara det bästa babyplagget någonsin. Det ser så himla härligt ut att mysa i en "säck" med armar och ben! ha ha! Varför görs inte sådana för vuxna? ;) Ok, det kanske skulle vara en smula opraktiskt för en vuxen nu när jag tänker efter, men ändå!

Imorrn MÅSTE jag fixa lite här hemma för på lör kommer mormor, morfar och moster och ska gosa med sitt första barnbarn/systerbarn och det ska bli så mysigt. Imorrn kommer ny bild, jag lovar!

Puss och kram från mig och Selma!

Kommentarer
Postat av: Bubblan

Underbart att läsa om hur fint och mysigt ni har det. Är så glad för er skull. Massa kärlek till dig, F och fina lilla Selma! <3

2009-10-01 @ 21:48:17
Postat av: Mahtab

Duktiga flicka, är övertygad om att din insats som super mamma också bidrar till en nöjd å glad bäbis:) Ha nu en riktig mysig helg. Massa kramar på Er. Ps. det finns sparkdräkter till vuxna!

2009-10-02 @ 09:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0