Sömn ljuva sömn...

Har verkligen fått en jättesnäll bäbis, men när ska hennes dygnsrytm ställa in sig? Sova hela eftermiddagen och kvällen, för att sedan vara klarvaken fram till 01.30 - vad är det för stil?? Sedan ska det dessutom ätas och bytas blöja X antal ggr per natt. Var så trött i morse att jag inte visste vad jag hette... Men det tog jag igen med en nästan 3 h lång powernap på eftermiddagen ;) Funderar på om man skulle försöka hålla henne vaken lite ikväll så att hon sover på natten sen. Men samtidigt känns det superelakt, de behöver ju sova när de vill sova när de är så här små. Oh well, det ger sig nog med tiden sen :)

Det har dessutom nu slagit mig - hon är brottsligt lik sin pappa och blir mer och mer lik honom för vaje dag som går, till hans stora förtjusning givetvis. Vad hände med Johansson-generna? Kom igen nu Semlan, bli lite lik din mamma också!!!

En pytteliten fot:


Fredagsmys på er! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0