Say what?

Började fundera lite på varför BVC inte hört av sig än så jag bestämde igår att jag skulle ringa dem på morgonen idag. Givetvis missade jag telefontiden men jag lämnade ett meddelande på telefonsvararen till en barnsköterska. Efter det dröjde det inte länge innan telefonen ringde med en barnsköterska i luren som var såååå glad att jag ringt. De hade nämligen precis diskuterat den där familjen Thorell som skulle ha den 24:e men som de inte hört något om. De visste att hon var född, men de har inte fått några papper från BB?! De funderade på om något gått galet och om vi kanske låg kvar på BB så de ville inte ringa heller. Om jag inte ringt idag så vet jag inte hur länge det skulle tagit innan vi blivit upplockade från gapet mellan stolarna där vi nu tydligen låg. Man blir ju en smula trött...

Nu kommer iaf barnsköterskan imorgon med sin lilla våg och ska väga Selmisen och kolla så att hon går upp ordentligt och följder kurvan. Spännande :) Ha ha, jag insåg just va lamt det lät... Om man tycker att DET är spännande så har man inte ett skitspännade liv direkt. Men det ÄR spännande, så det så! Ha ha!

Så här söt är min lilla björnunge när hon åker bil (overallen är storlek 56, men det får plats minst 3 Selmisar i den, ser jätteroligt ut! ha ha):


Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Dette

Åååååååååå en sådan "björnoverall" e sååå söt juh!

2009-10-05 @ 14:41:03
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: eva

Eran lilla Selma e verkligen vacker gumman!

Ja, det e konstigt hur vägning & mätning blir otroligt spännande saker att få reda på när man har fått en liten! ;0)) Men så e det!!!

Massa Kramar från mig & pussar till söta Delta & York också...hej till papi fredrik med förstås. ;0))

2009-10-05 @ 14:43:39
URL: http://evasandblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0