Pimp my baby, part II

Tack alla underbara vänner för alla fina gåvor ni skickat! Jag blir helt rörd... Här kommer ett urval av godbitar som skickats till lilla Selma så att hon kan börja sitt liv in style. :)

Burberry-baby!! Världens finaste Burberrykappa fick Selma av Ximena, Christian och Maria i Barcelona. Jag blev helt till mig när jag öppnade paketet, ha ha!! Den är så fin, kolla t.ex fodret på nästa bild, superlyxigt :) I paketet fanns även en jättegullig baddräkt, nu får beachboysen se upp i sommar, se bild nedan. :)


Nike-baby!! Denna tuffa dress fick Selma av Erla på Island, så himla söööt!!


Vintermys-baby!! En jättemjuk och fluffig söt vinterkappa kom med posten från Camilla i Jönköping, inhandlad INNAN Selma var född. Tur att det blev en tjej, kunde blivit lite konstigt annars... ha ha!! ;)


Det är alldeles för mycket, vi är oerhört glada och tacksamma för alla supergenerösa gåvor. LOVE YOU!!!
Puss


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Oj!!! Vilken lyyyyx till lilla Selmis :-) Vad snälla dom e!! Man blir ju så glad. Hihi ja det finns mkt fint att köpa till en liten prinsessa :-)

Pussar och kramar och förresten, vad fin hon var i sin nalledress ;-) Myspys bebbbe

2009-10-07 @ 11:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0