Fredagsmys

Tänk att livet kan va så mysigt! En liten promenad i höstsolen, lite pyssel här hemma och sen pannkaka framför Idol. Riktigt fredagsmys!! Det enda som inte är så mysigt är väl bröstvårtorna som ömmar en del, men jag får skylla mig själv när jag inte orkar tjafsa med henne om greppet mitt i natten, ha ha! För det mesta tar hon dock ett bra grepp så jag har iaf sluppit blåsor och annat som smyga sig på annars. Man får va glad för det lilla ;) Är bara så glad att amningen fungerar bra. Har massa mat till lilltjejen.

Just nu ligger hon och filosoferar på pappas mage i soffan. Bra att hon är vaken en stund nu så att hon sover gott i natt. Här kommer världens gulligaste gäsp-bild:



PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så kul att läsa vad som händer hos er :)

Men du måste ju lägga in lite bilder när hon tittar, hon blundar ju på alla...

Hälsa fam Johansson imorgon! Kram

2009-10-02 @ 22:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0