Första dagen som mammaledig

Hej!
Idag har jag varit mammaledig helt själv med Semlan för första gången. Började med att ligga i sängen och titta på nyhetsmorgon, prata i telefon och bara mysa till efter kl 10. Sen placerades Selma i babysittern på badrumsmattan och satt och sprattlade där medan jag duschade. Gick jättebra! Sen åt jag kombinerad frukost och lunch och tittade sedan på lite talkshows med Selma sovandes på min mage. Supermysigt ;) Efter det gick vi på en härlig promenad som avslutades med kaffe och bulle för mig. Sen kom pappa hem! Tänk att man kan längta så mycket efter sin man... ha ha! Men det ska nog gå bra det här. Hoppas jag kan sysselsätta mig lite mer framöver bara, annars kommer det nog bli en smula långtråkigt att gå hemma i längden.

Imorrn ska vi till BVC och väga och mäta. Rapport kommer imorrn!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Fridis

Så mysigt att läsa om vad ni pysslar med på dagarna! Saknar er järnet. Måste ses i helgen nu. Själv har jag målat heela helgen. Börjar närma sig en inflytt snart.. suck. Evighetsarbete. Talk soon. Ta hand om er. Pusssar!

2009-10-12 @ 19:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0