Första bortamatchen

I fredags var vi hemma hos Cim och Magnus på middag för att fira Henric som fyllde tre år. Han fick ett träpussel från Cars och en brandbil med syrener - alla föräldrars dröm :) Fast den lät faktiskt inte så högt, det kollade vi innan vi köpte den. Som vanligt fick vi supergod mat och efterrätt, Cim är grym i köket!



Det gick jättebra att spendera kvällen borta, hon var snäll nästan hela kvällen, men ville såklart äta i ca 30 minuter mitt i mammas middag så mamma fick äta kall mat. Men det gjorde inget, det var gott ändå ;) Allt för sin älskade lilla Semla.

Idag har vi varit på sjukhuset och fotat Selma för NT och Folkbladet. Gick supersmidigt och hon var både vaken och glad på bilderna. Hoppas det blev nån bra bild - håll utkik i tidningen nu!

Nu ska jag gå och mata min dotter som febrilt letar efter mat på sin pappa.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Cim Lennestedt

Snyggast! det är vi de=)



vilken trevligt kväll det var, första borta matchen och allt. Mysigst var när lilla Selma somnade på min arm, efter lite protester i sovdelen.



Kramar på er alla=)

2009-11-04 @ 20:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0