Ett sjölejon?

Igår var det dags att bada den lilla Semlan. Inte för att hon någonsin känns smutsig, men ändå! Det var första gången hon inte grät i badbaljan och mamma blev helt till sig i trasorna och sprang och hämtade kameran när hon låg där och plaskade så fint i pappas händer. :) Åh va det är underbart att vara mamma till en sån underbar och fin liten tjej!



Efter badet var det dags att mysa lite i handduken på skötbordet.


Inatt sov hon för andra natten i sin egen säng, jag måste säga att det var en succé när hon väl somnade!! (Fick ta upp henne och gunga henne till sömns ca 10 ggr under en timme innan hon till slut däckade.) När hon till slut somnade vid kl 12 så sov hon ända till 5.30 i morse! Wiiiiie, vad underbart! När hon sedan ätit och fått ny blöja så sov hon vidare till kl 8. Tänk om alla nätter kunde vara så? Håller tummarna för att även hon tyckte att det var rätt nice och vara utvilad på morgonen...

Nej, nu ska jag ta hand om min lilla Semla som ligger här och sprattlar i babysittern på bordet.

P.S: Stort grattis till Sini som fick en dotter i natt! En liten Mira :)

Puss och kram från oss.

Kommentarer
Postat av: Erla Björg

Hon e hur gullig som helst, och så himla söt o go :):) Jag kommer inn hit varje dag o kollar inn er:):) Ha en trevlig helg och hoppas att vi hörs snart:))

2009-10-23 @ 10:59:57
Postat av: Lisa

Bedöm mina look a like eller var med i min tävling, och du tävlar om en söndagspresent! Besök min alldeles unika look a like-blogg om du vill kolla in något annorlunda :)

2009-10-23 @ 11:18:15
URL: http://findmytwin.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej Mammisen och Selmisen!

Tack för att vi fick komma och gosa lite igår.

Finns ingen som helst tvekan om vem som är far till det barnet. Söt ändå;)

Kram Jennie

2009-10-23 @ 14:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0