Solsken

Hallå där - kött och blåbär (som Sean Banan skulle ha sagt)! Idag har vi varit ute på promenad i solskenet, vilken skillnad det gör när det är lite sol, man blir så himla mycket gladare! När det är så fint väder måste man passa på att vara ute lite så jag bylsade på min lilla groda en massa kläder och gav mig ut på en promenad tillsammans med Tesan och djuren.



Just nu längtar jag massor till helgen när det är dags att julpynta! Älskar att sätta upp en massa ljusstakar och annat som lyser, blir supermysigt. Till helgen kommer även Martin och Emma från Örebro och det ska bli jättekul! De har inte träffat Selma ännu så det var dags. :) Idag är hon för övrigt exakt två kalendermånader gammal. Stor tjej.

Nu smattrade det rejält i den lilla blöjan så nu blir det ett besök hos mumin på skötbordet.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0