Mammas starka bäbis!

Igår skrattade Selma för första gången så det lät!! Blev helt paff när det supersöta ljudet bubblade ur min underbara bäbis. Jättehärligt var det och mitt mammahjärta smälte givetvis. Hon ler som svar när man pratar med henne nu också, känns så roligt att få lite mer kontakt med henne. Nu är hon superstark i nacken dessutom och kan hålla upp huvudet så här fint när hon ligger på mage:



Jättekul att se alla framsteg hon gör. Det går så fort! Hon springer väl runt här hemma innan vi vet ordet av kan jag tro. :)

Idag har Tesan varit hos oss och fikat. Vi knallade ner till centrum i det härliga höstvädret och köpte en jättegod brownie på konditoriet. Sen har vi snackat skit i fem timmar och Selma har sovit på mig. Man blir trött av att träna nacken! Snart kommer pappa hem så jag ska väl börja laga mat här så smått.

Hörs snart! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var länge sen du uppdaterade nu...

puss o kram Eva

2009-11-16 @ 12:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0