Kompis

Idag har vi varit i Pryssgården hos Wille och Jessie och fikat och promenerat lite. Stadig kille den där Wille (ofrivilligt rim), de såg inte riktigt jämngamla ut med hans 6 kilo och 60 cm!! :) Men killar ska ju vara större än tjejer så det är ju en bra början. ;) Kul med en kompis tycker Selma (och mamma).! Tyvärr glömde jag kameran så jag får fota nästa gång vi ses. Här kommer en bild på semlan när hon ligger i pappas knäveck så länge (ni får ursäkta hans fantastiska klädmatchning).



Nu ska jag göra mitt bästa för att hålla lilla fröken vaken så att hon kan somna i kväll sen. Min gissning är att de söta ögonlocken kommer att bli tunga vid 23-00 inatt eftersom hon sovit i princip hela dan... Tur att det är mycket bra på tv ikväll!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Milla

Hon är ju så fin lilla semla, har varit och shoppat en liten present lilla vännen...den ska du få på lördag :)Hugo säger hej...sex månaders kontroll idag: 8430g och 70 lång....HA! Snart är du lika stor:)

2009-11-10 @ 20:08:26
Postat av: patricia

Längtar....

snart får jag äntligen träffa lilla selma =)

2009-11-11 @ 19:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0