Knak!

Hon växer så det knakar den lilla semlan. Var nyss på BVC och hon är nu 55 cm lång och väger drygt 4500 gram. JÄTTESTOR tycker jag, och inser sen att många bäbisar faktiskt föds i denna storlek! Aj säger jag bara... ha ha! :) Har plockat undan alla kläder i stlk 50 och nu är pyjamaserna i stlk 56 korta i benen. Här går det undan!

Idag har jag en smula tråkigt. Helst skulle jag fika loss hämningslöst med någon likasinnad, dessvärre kryllar det inte av sådana i min umgängeskrets vid denna tid på dagen en torsdag :( Så himla dåligt att de inte har mammagrupper på BVC här! Får väl ta tag i tråkiga saker som att lägga in mammadagar på förseningskassans hemsida osv istället. Först ska jag sätta på en balja kaffe och micra en bulle och mysa i min ensamhet medan Selma sover babysittern.

Siktet inställt på katten Jansson i babygymet :)


Puss!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hon e så söt lilla semlan! :0)) Ja, daisy vägde 4670g när hon föddes... ;0)) hahaha men det gjorde faktiskt inte ont, eller jo klart det gör ont att föda barn men storebror gjorde nog värre ifrån sig trots han bara vägde 3665g när han kom! Men det e nog lite uppstyrt där nere så att säga när numero 2 anländer..haha Ha en fin dag vännen...KramKram från mig...

2009-11-05 @ 12:44:10
Postat av: Sini

Du får komma o fika med mig :) Mamma åker hem på lördag så jag hör av mig efter det. Kram!!!

2009-11-05 @ 12:59:30
Postat av: Ximena

Men gumman, mysa i din ensamhet... nej nej, önskar jag vore där, fika låter så mysigt! Saknar dig massor! Pöss

2009-11-05 @ 21:34:30
Postat av: Walle

Jag var hemma. Är nästan alltid hemma den tiden på dygnet, det vet du! Jag får vara din mammalediga kompis utan barn, hahaha.

2009-11-06 @ 08:09:28
Postat av: patricia

åh, det låter bra det Eva skrev. Om att det inte gör lika ont alltså.. Kan ju alltid hoppas!! Hoppas att det är uppstyrt"lite ;)



Jag är ju här hemma, MEN kanske lite långt att åka till jönköping ;)

kram

2009-11-08 @ 22:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0