Fredag igen

Hej! Idag är det fredag igen, tänk att veckorna bara flyger förbi på detta vis. Jag tycker det går superfort och Selma växer så att det knakar i samma takt. Ikväll kommer Martin och Emma från Örebro och ska stanna över helgen, ska bli jättekul!

I förmiddags satt semlan i babysittern och var en glad bäbis i cirka två timmar i streck. Hon satt och tittade på allt och man riktigt såg hur hon bearbetade en massa nya intryck hela tiden. När jag stod i duschen och hon satt bredvid tvättmaskinen på badrumsgolvet så var det lite extra mysigt med alla ljud så då tog hon en powernap i en kvart ungefär :)

Igår kom vårt nya svarta fina kylskåp. ÄNTLIGEN har vi lite mer plats. Skönt att rensa ur kylskåpet på massa burkar osv också, det gör man alldeles för sällan. Blev en halv ica-kasse med sylt och soja och annat som sett sina bättre dagar ;) Det gamla åker ner i källaren nu och får agera back up. Kan behövas med tanke på att vi ska fira jul här i år. Blir svårt att få plats med julmat för 10 pers i ett halvt kylskåp... (Hade bara ett kombinerat kyl/frysskåp innan.)

Nej, nu kom min man hem så nu ska jag äta en mumsig biskvi som han hade med sig. Han är fin han... ;)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Jessica Mikkelsen

hihi ja man kan nästan se på bilderna hur hon växer! låter som om ni har det supermysigt :) vi får ta och komma och hälsa på er snart igen.

2009-11-28 @ 10:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0