Fars dag

Igår var det fars dag och efter att ha uppvaktat pappa med simpsonstrumpor och lite "lukta gott" så badade pappa med semlan och det var såklart tvunget att förevigas! De hade sååå mysigt. När semlan var ren så fick hon hoppa i sin söta pyjamas med äpplen på och sitta i babysittern medan mamma och pappa bubblade i nya badkaret. Hon var jätteduktig och satt där och tittade och pratade lite i säkert 20 min. Mammas duktiga tjej! :D

Mina älsklingar.



Imorrn ska vi på Selmas första playdate hos Wille som är tre dagar äldre än henne. Ska bli kul!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Fridis

Åå, jag är så dålig på att hålla mig ajour med omvärlden just nu! Bara jobba, äta, sova.. Ingen lust att hänga vid datorn när man kommer hem efter en heel dag framför densamma. Vilka underbara kort och härliga inlägg! Vad bra att ni bestämt er nu. För mig har hon ju varit en Selma hela tiden, så jag hejade på det! Hann aldrig lägga mig i diskussionen! Hörs snart! Tuuusen pussar!

2009-11-09 @ 21:20:36
Postat av: Anonym

vilka sötnosar/ puss o kram

Eva

2009-11-10 @ 19:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0