Selma it is.

Nu har vi bestämt oss. Igen... ha ha! Det går inte att byta namn även om vi velat har jag märkt. Det är jättesvårt att tänka om när man väl kallat henne en sak i några veckor. Hon är redan en semla och att "provkalla" henne Lily några dagar vägrade Fredrik så nu får vi stå vårt kast känner jag. Så Selma it is. Namnvåndan är alltså officiellt över. Typ... ;)

Nu har mamma och syster (mormor och moster) precis åkt hem till Halmstad igen. De kom i söndags för att hjälpa mig lite när Fredrik är på kurs i Göteborg och för att kela massor med Selmisen. Vi har haft 3 mysiga dagar tillsammans med massa mys och shopping och fika :) Var tex på IKEA igår igen (utan att snatta något denna gång... ha ha!) och igår kväll fångade jag mamma på film när hon lekte "baka, baka liten kaka" med Selma. Underbart! Vad som inte är riktigt lika underbart är den oreda som nu råder i huset. Har X antal härliga timmar av plock och städ framför mig nu. Fy...

I måndags var även Tesan här och åt tacos med oss, mums. Här kommer en bild på Selma och Tesan från i torsdags.


Bilder på syster och Selma finns i mammas kamera, ska försöka lägga rabarber på dem framöver!
Nu väntar verkligheten, dvs städning. Om nån känner för att hjälpa till så vet ni var jag bor!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Bonnie

hahahahaha

Det e riktigt kul att läsa din blogg och fy faaarao vad hon e vacker lilla Selma!!! Heelt bedårande, vill ju gossa nu!!! med henne!!!

Bara så du vet, fast jag inte kommentera så läser jag allt du skriver här inne, blir lite ledsen att jag inte kan komma nu och hälsa på.... skulle verkligen vilja....

Puss o kram världens bästa Mamms Lots of Loooove

2009-11-04 @ 13:06:52
Postat av: patricia

Galet lik fredrik =)

2009-11-08 @ 22:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0