Nu har det vänt!

Idag har jag varit på julmys på jobbet. Jättekul att träffa alla igen! Vi åt julmacka, ischoklad, knäck och drack glögg. Sen hade vi vår årliga julklappslek och jag gick som en vinnare ur den med en grön braständare :) ha ha! Under tiden körde Selma slut på pappa här hemma och tvingade honom gå runt, runt, runt, runt för att hon skulle vara tyst. Har snart gångspår runt köksön här! Idag känns det för övrigt som om Selmas förkylning vänt på riktigt. ÄNTLIGEN!!

Nu har vi massa snö ute, vitt och fint och sååå mysigt. Här är utsikten från vårt fönster tidigare idag:



KRAM

Kommentarer
Postat av: Sini

ha ha haa. Känner igen gången :) Här hemma är Mira oxå förkyld o det enda som hjälper är att man går med henne eller att jag ammar henne ;) Kram

2009-12-17 @ 10:27:53
Postat av: Erla Björg

Jag vill snö till mig, det e 10 grader varmt här???? Vad ska det betyda????

2009-12-18 @ 12:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0