I väntan på snor-upphör

I väntan på att lilltjejen ska bli frisk så lever vi ett ganska stillsamt liv... Lite FÖR stillsamt faktiskt. Kom på att jag inte gått utanför dörren på en vecka förutom besöket på BVC i måndags. När detta slog mig fick jag panik och Fredrik tog med lite arbete hem så jag kunde få åka och köpa lite julklappar och få lite miljöombyte en stund. Underbart! :)

Tidigare idag tog jag lite bilder och Tesan var förbi och fikade lite och tog en bild på Selma i mitt knä också, så jag lägger ut dem sålänge i väntan på att nåt värt att skriva om ska hända i våra liv. Nu hoppas vi bara att Selma ska sluta snora a.s.a.p, mamma blir så ledsen när hon mår dåligt :(

KRAM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0